معرفی برندهای معروف شمش طلا ایرانی ‏

معرفی برندهای معروف شمش طلا ایرانی

 

برندهای معروف شمش طلا ایرانی ‏

 

علاوه بر شمش‌های طلای خارجی و وارداتی ، شمش‌های ساخته شده توسط کارخانه‌های ایرانی نیز هستند که نقاشی‌های مختلف و زیبایی روی آن حک شده‌اند و بسیار مناسب هدیه دادن یا جمع‎آوری کلکسیون هستند چراکه با گذشت زمان نیز بر ارزش آن‌ها افزوده و نفیستر می‌شوند به اینگونه شمش‌ها که به‌عنوان یادبود استفاده می‌شود ، مدالیون گفته می‌شود.

 

در این مقاله قصد دارم چند تا کارخانه معروف سازنده و تولید کننده شمش های طلا در ایران را معرفی کنم.

 

پارسیس گُلد ، ایران شمش ، خانه سکه ایران و  ناب فلز اطلس چهار تا از کارخانه‌های سازنده شمش‌های طلا در ایران هستند که که خرید و فروش شمش‌های طلا را انجام می‌دهند.

 

پارسیس گُلد

تولید کننده انـــواع شمــش هـای خالص طـلا بـا عیـار هـای 995، 999 و 999/9 در وزن های یک گرم تا یک کیلوگرم انواع شمش های خالص نقره با عیارهای 999 در وزن های یک گرم تا یک کیلوگرم .

www.parsisgold.com

 

ایران شمش 

ایران شمش تولید کننده شمش های طلا با طرح سیمرغ می باشد که دارای عیار استاندارد 995 از سازمان ملی استاندارد ایران بوده و در بسته بندی های خلاقانه و زیبا برای اولین بار به ثبت سازمان اسناد رسیده است.

www.iranshemsh.com

 

خانه سکه ایران

خانه سکه ایران ، تولید کننده متنوع ترین شمش طلا در ایران ، شمش خالص 24 عیار(995) با کد استاندارد T99 برای اولین بار توسط خانه سکه ایران در سازمان ملی استاندارد ایران ثبت شد که به موجب آن مجوز تولید عیار 995 ( شمش خالص ) با ماهیت فرهنگی و هنری گرفته شد.

www.shemshetala.com

 

ناب فلز اطلس

شرکت ناب فلز اطلس در سال ۱۳۷۲ با نام حقیقی مرادی و از سال ۱۳۹۱ با نام حقوقی ناب فلز اطلس فعالیت خود را در زمینه تولید فلزات گرانبها نظیر، طلا 24 تا 18 عیار، نقره ، پلاتین ، پالادیوم ، سلنیوم با درجه خلوص ۹۹% شروع کرده و محصولات خود را با بالاترین کیفیت روانه بازار کرده است.

این شرکت محصولات تولیدی خود اعم از طلا 24 تا 18 عیار و نقره و... را با فاکتور رسمی به فروش میرساند .

ناب فلز اطلس

www.nabfelezatlas.ir

 

 

این نوع شمش های طلای ایرانی را باید از کجا تهیه کنیم ؟

 

شمش ایران شمششمش پارسیس گُلد

 

خرید شمش طلا برای سرمایه گذاری گزینه مناسبی است اما باید بدانید از کجا شمش را بخرید.

 

پیشنهاد می شود از منابع معتبری که دارای مجوز اتحادیه طلا و جواهر هستند و گواهی استاندارد برای تولید شمش دارند این نوع شمش ها را خریداری کنید.

 

در بازار بازار بزرگ تهران سبزه میدان ، پاساژ اردیبهشت و پاساژ خرداد مغازه‌هایی سر شناس و زیر نظر اتحادیه وجود دارند که می‌توانند در خرید و فروش این نوع شمش‌های طلا به شما کمک کنند.

 

آموزش طلا فروشی

دوره حضوری و غیر حضوری
آموزش شغل طلا فروشی و فروشندگی طلا و جواهر

 

آکادمی طلا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید